با ما بیشتر آشنا شوید

مرامنامه بلامد

همانطور که میدانید تورم و افزایش هزینه عوامل بسیار متعددی دارد که بسیاری از آنها مربوط به زیر ساخت های اقتصادی کشور است اما بعضی دیگر از عوامل را میتوان مدیریت کرد ما در بلامد متوجه شدیم با مدیریت هزینه ها و کم کردن هزینه های غیر ضروری مثل عدم استفاده از املاک در نقاط گران قیمت ، عدم استفاده از روش های تبلیغاتی با هزینه بالا و مواردی از این قبیل میتوان قیمت تمام شده یک کالا را به شدت کاهش داد و از همین طریق بار قیمتی اضافه را از دوش مصرف کننده نهایی برداشت تا همه هموطنان عزیزمان بتوانند کالا با کیفیت مناسب را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت های ارائه شده در بازار دریافت نمایند و میکوشیم تا پرداخت هزینه های گسترش و پیشرفت مجموعه را بر دوش هموطنان خود نگذاریم ، باشد که خداوند در این راه یاریمان کند.

شرایط بازگشت یا تعویض سفارشات
 
جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز، بلامد امکان بازگشت یا تعویض 3 روزه کالا را در اختیار شما قرار داده است بدین معنی که پس از تحویل کالا طبق شرایط زیر امکان تعویض یا عودت کالا را خواهید داشت. برای این منظور لازم است به موارد زیر دقت نمایید:
 
1-تعویض یا بازگشت کالا
اگر شما بعد از تحویل سفارش درخواست تعویض یا بازگشت کالا را داشته باشید می توانید با پشتیبانی بلامد تماس بگیرید و درخواست بازگشت یا تعویض کالا را اطلاع دهید. سپس کالایی را که درخواست بازگشت یا تعویض آن را دارید توسط پست برای ما ارسال نمایید. پس از دریافت مرسوله توسط بلامد به یکی از دو حالت زیر عمل خواهد شد:
اگر شما درخواست تعویض کالا را داشته باشید کالای جدید برای شما پست می‌شود.
اگر شما درخواست عودت کالا را داشته باشید هزینه کالای عودت داده شده به شما برگشت داده خواهد شد.
 شایان ذکر است تمام هزینه های مربوط به تعویض و یا عودت کالا بر عهده مشتری است.
 
چه نکاتی را برای استفاده از امکان تعویض یا بازگشت کالا باید رعایت کنم ؟
الف) زمان استفاده از این سرویس تا 3 روز بعد از تحویل کالا می باشد پس اگر شما بعد از تحویل سفارش خود به هر دلیلی تصمیم بر تعویض یا عودت آن را دارید حتماً قبل از اتمام 3 روز اقدام نمایید.
ب) در مدت زمان 3 روز نباید از کالا استفاده شود. یک تگ مقوایی در زمان ارسال به هر لباس پلمپ میشود. این تگ مانعی برای پرو کردن و امتحان کردن لباس نیست. لباس‌هایی که تگ مقوایی از آنها جدا شده باشد بلامد آنها را به منزله استفاده شده در نظر می‌گیرد و قابل تعویض و یا عودت نخواهند بود.
ج) کالای برگشتی می‌بایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود توسط بلامد دریافت شود، و هر گونه تغییر فرم ظاهری محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض می‌شود.
 
2- وجود ایراد در کالا
بلامد قبل از بسته بندی مرسولات، با دقت و حساسیت بالایی کالاهای سفارش داده شده را بررسی نموده و درصورت اطمینان از صحت و تطابق کالا نسبت به ارسال آن اقدام می‌نماید با این وجود در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، و ایراد ذکر شده مورد تأیید کارشناسان بلامد باشد نسبت به تعویض کالا یا استرداد وجه اقدام می‌شود. چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد ، مشتریان می‌توانند درخواست کالای مشابه نموده یا وجه پرداختی را دریافت نمایند.
لازم به ذکر است که مراحل فوق ظرف مدت 2 تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا توسط بلامد انجام خواهد شد. همچنین هزینه بازگشت کالا تا سقف مبلغ 20 هزار تومان برعهده بلامد خواهد بود.
 
شرایط تعویض کالا دارای ایراد
الف) کاربران می‌بایست حداکثر ظرف مدت 3 روز بعد از دریافت کالا ایراد را از طریق تماس تلفنی به کارشناسان بلامد اعلام نمایند. بدیهی است پس از گذشت 3 روز کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی‌باشد.
ب) ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا، برخورد شی تیز و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
ج) ایراد اعلام شده توسط کاربر مورد تایید کارشناسان بلامد قرارگیرد.
د) کالای برگشتی می‌بایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود توسط بلامد دریافت شود، و هر گونه تغییر فرم ظاهری محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض می‌شود.
در صورتی که پس از استرداد کالا ایراد اعلام شده مورد تایید کارشناسان بلامد نباشد هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.